Dealmeble Logo

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty

Lista życzeń (0)

Twoja lista życzeń jest pusta

Dodaj produkty, które Cię interesują

Często zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów i usług

Standardowy czas dostawy wynosi 18-23 dni roboczych. Dokładny termin dostawy zależy od wybranego produktu i miejsca dostawy.
Nie, koszt dostawy jest ustalany w zależności od kategorii mebli
Akceptujemy następujące metody płatności: Przelewy24, PayU, Blik, Karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay Systemy ratalne Credit Agricole, Raty Santander, Comfino - płatności odroczone, Gotówka przy odbiorze.
Tak, masz prawo do zwrotu lub wymiany produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, jeśli produkt nie był tworzony według Twoich indywidualnych wymagań.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Możesz również sprawdzić status zamówienia logując się na swoje konto na naszej stronie.
To zależy od konkretnego produktu. Informacja o konieczności montażu znajduje się w opisie każdego mebla. Większość naszych mebli wymaga montażu.
Tak, oferujemy usługę montażu mebli. Usługa ta jest dodatkowo płatna i można ją dokupić podczas finalizacji zamówienia w specjalnym polu "Wybierz dodatkową usługę"
Wszystkie nasze meble objęte są 2 letnią gwarancją producenta. Dodatkowo możesz ją rozszerzyć o kolejny rok podczas finalizacji zamówienia.
Tak, posiadamy salon wystawowy w Kępnie. Z racji ograniczonego miejsca, możesz tam obejrzeć wyłącznie nasze najpopularniejsze modele mebli. Meble dostępne na salonie posiadają informację o tym na karcie produktu.
Tak, oferujemy usługę projektowania i wykonania mebli na wymiar - dotyczy to wyłącznie szaf oraz drzwi przesuwnych. Możesz skorzystać z naszego konfiguratora online.
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Na podstawie dostarczonych informacji zadecydujemy o konieczności zlecenia serwisanta, wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.
Zamówienie można anulować bez ponoszenia kosztów w ciągu 2 dni od jego złożenia. Po tym czasie anulowanie może wiązać się z dodatkowymi opłatami.
Możesz skontaktować się z nami poprzez:
Telefon: 48 579 777 748
E-mail: [email protected]
Formularz kontaktowy na naszej stronie

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji

Udostępnij: